.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعاليت 53 شبکه جاسوسی برای اقدام عليه روحانيت

بنا بر اخباري که در يکي از جلسات کميسيون‌هاي مجلس خبرگان مطرح شد 53 سرويس اطلاعاتي و جاسوسي از کشورهاي مختلف نقشه‌ها و توطئه‌هاي شومي را براي، 60 هزار طلبه و روحاني کشور طراحي کرده‌اند.

آيت‌الله نورالله طبرسي پيش از ظهر امروز طي سخناني در مراسم افتتاحيه ساختمان شماره 2 مدرسه علميه امام حسن عسکري(ع) آمل اظهار داشت: بايد توجه داشت، امروز دشمن در عصر انفجار اطلاعات بسيار قدرتمندتر و پيچيده تر از گذشته‌ عمل مي‌کند، لذا ما نيز بايد هوشيارتر از قبل عمل کنيم.

عضو خبرگان رهبري با تاکيد بر لزوم تحول و به روز بودن حوزه اظهار داشت: امروز در شرايطي هستيم که حوزه‌هاي علميه بايد، به همه شبهات پاسخ‌گو باشند و اين مهم در سايه داشتن حوزه‌اي توانا، متحول و داراي برنامه‌ريزي درسي منظم ميسر است.

طبرسي يادآور شد: ما حوزويان بايد شريعت‌شناس بوده و به شريعت عمل کنيم و آن را با تمام وجود حفظ کنيم.

وي در ادامه به نقش مهم جامعه مدرسين حوزه علميه قم اشاره کرد و گفت: اين نهاد بزرگ و تاثيرگذار به لطف الهي تا به امروز توانسته در عرصه هدايت‌گري مردم و جامعه بدرخشد و امروز در اين جلسه ميزبان آيت‌الله مقتدايي به عنوان يکي از اعضاي برجسته اين تشکل هستيم.

نماينده ولي‌فقيه در مازندران با اشاره به جريانات فتنه در يکي دو سال گذشته خاطرنشان کرد: امروز ديگر فتنه‌گران به خاطر لجاجتي که دارند همنوا با ضد انقلاب مسئله ولايت‌فقيه را نشانه گرفته‌اند، اين در حالي است که رهبري آگاه و ديدبان با قدرت نظام جلوي فتنه‌گري آنها را گرفته و مانع تحقق اهداف شوم آنها شده است.

وي ضمن اشاره به لزوم اتحاد و همدلي در جامعه ابراز داشت: امروز تحول و توسعه کمي و کيفي حوزه‌هاي علميه از جمله مهمترين مسايل روحانيت است که بايد به آن اهتمام ويژه داشت.

طبرسي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن گرامي‌داشت ولادت امام حسن عسکري‌(ع) و نيز تسليت ايام وفات حضرت معصومه‌(س) خاطرنشان کرد: همه برکات امروز حوزه‌هاي علميه را مديون وجود کريمه اهل‌بيت‌(ع) در شهر مقدس قم هستيم.

وي با بيان اينکه آمل از ديرباز شهر علم و اجتهاد و فقاهت بوده است گفت: اميدواريم افتتاح اين مدرسه و موسسه علمي تحت اشراف فيلسوف‌الفقها آيت‌الله جوادي‌آملي مايه برکات روزافزوني براي استان ولايت‌مدار مازندران باشد.

عضو خبرگان رهبري همچنين با اشاره به جايگاه والاي حوزه‌هاي علميه در تاريخ اسلام گفت: حوزه‌هاي علميه نيابت از پيامبر‌(ص) ائمه‌(ع) و شخص حضرت ولي‌عصر‌(عج) را دارند.

وي افزود: حوزه و روحانيت بدون شک مفسر و مبين دين و به تعبير شهيد مطهري رکن سوم خاتميت است.

بر اساس گزارش مركز خبر حوزه، طبرسي با بيان اينکه حفظ دين و شرع مقدس به برکت وجود انفاس قدسي علما و مراجع تقليد است اظهار داشت: امروز جايگاه رفيع حوزه‌هاي علميه بر هيچ کس پوشيده نيست و حتي دشمنان ما به خوبي فهميده‌اند که روحانيت شيعي چه نقش حساس و بي‌نظيري را در طول تاريخ تا به امروز داشته‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.